31 Mayıs 2013 Cuma

BEBEK YELEĞİ

Beğenerek ördüğüm bebek beleği... Sipariş üzerine örüldü teslim edildi. Modelin orjinali burada. Teşekkürler RAK:)
Bu aralar iş  yerinde yoğun bir tempo ile çalışıyoruz:( Bir sürü oyuncak siparişi aldım genelde hep yakın çevremden sipariş varsa örüyordum ya hediye ya da sipariş oluyordu . Bir arkadaşım artık yeter hediye yapma satış işine gir bak beğeniyorlar ve istiyorlar deyince bu düşünce ilk önce acaba diye düşünürken birden bire kendimi siparişlerin içinde bulundum inşallah başarırım Allahım utandırmasın alnımın akı ile başarırım :)

1 yorum:

  1. cok güzel olmus canım, bol satışlar:)
    keşke ben de ürettiklerimi satabilsem:(
    örüyorum örüyorum ama en fazla hediye veriyorum:)
    internetten satış yapabileceğimiz yerler var aslında ama denemedim hiç:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler