3 Ağustos 2012 Cuma

ETTA BERE



Etta bere ördüm örümü kolay duruşu şık bir bere yapılışı burda

10 yorum:

Sebnem Aktas dedi ki...

çok güzel olmuş pembiş pembiş ( :

asosh dedi ki...

çok güzel olmuş sizinki de...elinize sağlık.Bende bere manyağıyım ama şişle örülenleri tercüme edemiyorum.Yapılışına baktım ama beceremedim.yardımcı olursanız sevinirim.
asosh

nilgünün dünyası dedi ki...

teşekkür ederim


canım tabiki yardımcı olurum msinalı şiş ve ipini hazırla ben burdayım

yaseminkale dedi ki...

etta :) adıda pek şıkmış:)

yasemince45 dedi ki...

ne hoş olmuş ellerine sağlık abla

Seher'in Örgüleri dedi ki...

Cok güzel olmus ,ellerinize saglik

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım ne güzel olmuş.

nilgünün dünyası dedi ki...

yasemincim teşekkür ederim

yasemin hoşgeldin canım bebiş nasıl


seher teşekkür ederim

örgüçantam hoşgeldin teşekkür ederim

Dilek dedi ki...

Ellerine sağlık rengide çok hoşmuş.

asosh dedi ki...

misinalı şişimi cmt urlaya inince alacağım sizinle birlikte öreceğim tabii bu şişi kullanmayı da çğretirseniz:)