8 Kasım 2011 Salı

Lifim


Evet yeni lifim huzurlarınızda olmuşmu beğendinizmi :)

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bu da çok kullanışlı örneklerden ellerine sağlık canım

Hümeyra dedi ki...

beğendim canım iyi bayramlar

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık nilgün harika olmuş bu arada geçmiş kurban bayramın mübarek olsun canım memlekete gittim o nedenle netle hiç ilgilenemedim canım bu nedenle gecikti bayram kutlamalarım

yaruze... dedi ki...

Ben geldim,takipteyim:)

tülin dedi ki...

Merhaba Nilgün.
Bloğunu gezdim,çok beğendim.Ne güzel şeyler yapmışsın.Hele şallara bittim.Ellerine sağlık.
Tekrar hayırlı olsun bloğun.

nilgünün dünyası dedi ki...

zeynepcim canım geçmiş bayramın seninde kutlu olsun canım

örgüçantam , hümeyra teşekkür ederim
yaruze ve tülincim hoşgeldiniz teşekkürler

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

beğenilmez mi hiç emeğine sağlık çok güzel olmuş sevgiler bolca....