20 Eylül 2011 Salı

Ne Okuyorum

Haftada en az bir kitap okuyorum :) okuduğum kitapları sizlerle paylaşmak istedim dün başladığım ve bugün bitmek üzere olan kitabım Aslı Sancar ın kaleminden dökülen HAREM . Kitap akıcı bir dille yazılmış .

Konusu :Padişahın Evlenme Teklifini Reddeden Cariye
Romanın iki kahramanı; Kafkasya’daki köyünden kaçırılıp saraya satılan, yüksek Harem eğitiminden geçen Didenur… Saray hekimi Kamil’le yaptığı evlilik akdine daha 1850’lerde tek eşlilik maddesi koyduran, bu maddeye kocasının ihanet etmesinden sonra eşinden boşanan bir İstanbul hanımefendisi Cemile…
Romanın başkahramanı Didenur gibi Kafkasya’dan kaçırılıp saraya satılan Servetseza güzelliğiyle Padişahın ilgisini çekmektedir. Padişah ona defalarca evlenme teklifinde bulunacak fakat Servetseza Padişahı her seferinde reddedecektir. Çünkü, kendisine koca olacak kişinin kesinlikle tek eşe sahip olmasını arzu etmektedir.

4 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler. Ben kitapları biraz yavaş okuyorum galiba.

    YanıtlaSil
  2. ilginç bir öyküsü varmış canım

    YanıtlaSil
  3. paylaşım için teşekkürler nilgüncüm.
    sayende uzun zamandır kitap okumadığımı htırladım:(

    YanıtlaSil
  4. kitap okumayı seviyorum 2 -3 ara verdim okumaya ama evde okunmayı bekleyen kitapları görünce karar verdim okumaya devam

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler